Page 4 - June 2nd, 2011, 9:09 pm
Average rating: 5.00
Author Comments

Wassup Wassup New Fans <3 [Posted by ZivXanthus on June 2nd, 2011, 9:14 pm]

YAY FOR NEW FANS~!

Woot, I finally figured out the text I used on previous Pages! So, the good news is you get an update! Woot :D

Bad news, there will be a short break of updates until July 1 =[ DOMO SUMIMASEN! :(

I need to fix up the chapter so that it'll be easier for drawing and paneling, and so on. Updates will resume normally in July and I think I'll decide on the specific day as well. I did them on Tuesday this time around, but I dunno which day to choose for the new start up. Any ideas? :)

Anywho, enjoy Yuki's smart ass side :)

<3 Ziv

~~~Replies~~~
@baeduxai: You know it! More awkward if the towel fell O.O hahah

@mbGEivkXBsBhORfUsSY: Interesting name >.< Giants? Hmm, they do kinda look like giants xD

@KiyaChan: YAY!~ I'm so glad you like it :) I hope you continue to enjoy it <3


[Posted by Advertisement on August 20th, 2017, 3:02 am]


User Comments

[Posted by BlackFire_Chan on June 2nd, 2011, 9:55 pm]

sharp tongue xD and i made my first page for my independent comic Lollipop Dive :3 Im still waiting for IDKBIC to make the newer page :P I have way too many stories in my head xD but i am slowly making progress on the stories of them lol btw love the art! <3

[Posted by kuroi_hitsuji on June 2nd, 2011, 11:07 pm]

*feels complimented* BlackFire-san, you seem familiar. No real message here, I just feel like we went on a posting spree chat in some comment...I think.


[Posted by baeduxai on June 12th, 2011, 3:24 pm]

OH SHE'S LIKE
A LEGIT NUN

all I'm thinking is Sound of Music LMAO LOLOL

lolshemad

<3


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre